Regulamin
REGULAMIN
gabinetu fizjoterapeutycznego Good Health
§1
Podstawa prawna
1. Good Health – gabinet fizjoterapeutyczny (dalej Gabinet) jest firmą, w której świadczone są
usługi fizjoterapeutyczne.
2. Gabinet znajduje się w Kobiernicach, przy ulicy Krakowska 20A.
§2
Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług fizjoterapeutycznych w ramach wykonywania zawodu
fizjoterapeuty.
2. Niniejszy Regulamin znajduje się na stronie internetowej https://good-health.pl/ oraz jest
przekazywany każdemu Pacjentowi podczas pierwszej wizyty w gabinecie.
3. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z przestrzegania jego zasad.
§3
Cele i zadania
1. Celem działania Gabinetu jest świadczenie przez wykwalifikowany personel usług z zakresu fizjoterapii
i masażu.
2. Do zadań Gabinetu należy w szczególności zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług
fizjoterapeutycznych, z zastosowaniem znanych i sprawdzonych metod terapeutycznych, przestrzeganie
etyki zawodowej, działanie promujące profilaktykę zdrowia, przestrzeganie praw Pacjenta oraz
świadczenie usług z uwzględnieniem potrzeb i bezpieczeństwa Pacjenta.
§4
Czas i miejsce świadczenia usług
1. Good Health – gabinet fizjoterapeutyczny jest otwarty od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem
dni świątecznych.
2. Miejscem świadczenia usług fizjoterapeutycznych jest siedziba Gabinetu.
3. Zarówno pomieszczenie Gabinetu, jak i wykorzystywane w nim urządzenia spełniają wymagania, jakim
powinny odpowiadać podmioty wykonujące działalność leczniczą, w tym także praktykę zawodową
fizjoterapeutów.
§5
Zasady rezerwacji i odwoływania terapii
1. Rezerwacji wizyty można dokonać telefonicznie pod nr tel.: 609 125 351 lub internetowo, przez
formularz kontaktowy znajdujący się na stronie internetowej Booksy-gabinet-fizjoterapeutyczny-good-health.
2. Dokonując rezerwacji należy podać imię, nazwisko i numer telefonu do kontaktu.
3. Istnieje możliwość przeniesienia wizyty na inny termin pod warunkiem dostępności wolnych miejsc
i telefonicznym uprzedzeniu o zmianie co najmniej 1 dzień wcześniej.
4. Odwołania wizyty można dokonać telefonicznie nie później niż 12 godzin przed umówionym terminem.
5. Odwołanie wizyty później niż 12 godzin przed zaplanowanym terminem skutkuje pobraniem opłaty
w wysokości 50% ceny zabiegu. Należność zostanie doliczona do rachunku podczas kolejnej wizyty.
6. W przypadku dwukrotnego niestawienia się w ustalonym terminie, podczas rezerwacji kolejnego
zabiegu Pacjent zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 50% jego ceny, który to przepada
z chwilą niepojawienia się w umówionym czasie.
§6
Organizacja i przebieg wizyty
1. Pacjent proszony jest o przybycie na wizytę kilka minut wcześniej przed wyznaczoną godziną.
2. Spóźnienie się na wizytę skutkuje skróceniem czasu terapii.
3. Podczas pierwszej wizyty zostanie przeprowadzony wywiad i badanie przedmiotowe, a także, na ich
podstawie, określony cel i plan terapii.
4. Przed przystąpieniem do terapii Pacjent wyraża zgodę na piśmie na jej przeprowadzenie.
5. Fizjoterapeuta może odmówić przeprowadzenia terapii bądź przerwać zabieg, jeśli:
a. Pacjent nie zachowuje podstawowych zasad kultury i dobrego wychowania, naruszając
godność osobistą terapeuty,
b. uzna, że zagraża ona zdrowiu Pacjenta,
c. podczas zabiegu stwierdzi pogorszenie samopoczucia Pacjenta lub wystąpienie
zmian w wyglądzie skóry.
6. Do terapii Pacjent nie rozbiera się bardziej niż wymaga tego opracowywane miejsce bólowe. Ponadto,
zawsze przykrywany jest ręcznikiem.
7. Good Health – gabinet fizjoterapeutyczny prowadzi dokumentację medyczną oraz zapewnia
ochronę danych w niej zawartych.
8. Dokumentacja medyczna może zostać udostępniona na pisemny wniosek:
a. Pacjenta, którego ta dokumentacja dotyczy, jego przedstawiciela ustawowego lub
osoby pisemnie upoważnionej przez Pacjenta,
b. zakładowi opieki zdrowotnej i osobom wykonującym zawód medyczny poza zakładami
opieki zdrowotnej, jeśli dokumentacja ta jest niezbędna do zapewnienia ciągłości świadczeń
zdrowotnych,
c. innym, upoważnionym na podstawie obwiązujących przepisów, podmiotom.
§7
Prawa i obowiązki Pacjenta
1. W czasie korzystania z usług Gabinetu, Pacjent ma prawo do:
a. poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania przez personel Gabinetu,
b. świadczeń wykonywanych przez personel o odpowiednich kwalifikacjach,
c. uzyskania rzetelnej informacji o swoim stanie zdrowia, proponowanych metodach
terapeutycznych, następstwach ich zastosowania lub zaniechania,
d. pełnej dyskrecji jego osoby,
e. pomocy i wyjaśnień o sposobie przygotowania do zabiegu,
f. wyrażenia zgody lub odmowy wykonania zabiegu po uzyskaniu odpowiednich informacji.
2. W czasie korzystania z usług Gabinetu, Pacjent ma obowiązek:
a. poinformować personel o stanie swojego zdrowia, aktualnych i przebytych schorzeniach oraz
istniejących przeciwwskazaniach do terapii,
b. poinformować personel o aktualnych urazach, stanach bólowych i innych objawach
powstałych wskutek przeprowadzonej terapii, gdyż może mieć to istotny wpływ na przebieg
dalszej fizjoterapii,
c. przestrzegania zasad higieny osobistej,
d. posiadania stroju sportowego podczas terapii,
e. przestrzegania zaleceń fizjoterapeuty,
f. okazania skierowania na zabiegi (jeśli takie posiada) i dodatkowych wyników badań (USG,
RTG, MRI itp.).
UWAGA!
Jakiekolwiek urazy powstałe wskutek zatajenia przez Pacjenta informacji o stanie zdrowia bądź
niestosowania się do zaleceń fizjoterapeuty nie mogą być podstawą do roszczeń wobec Good Health –
gabinet fizjoterapeutyczny.
§8
Vouchery upominkowe
1. W Gabinecie dostępne są vouchery upominkowe, które można nabyć w siedzibie
firmy, tj. przy ul. Krakowska 20A, na dowolną kwotę.
2. Voucher można wykorzystać na zabiegi fizjoterapeutyczne z oferty Gabinetu.
3. Voucher realizowany jest w godzinach pracy Gabinetu.
4. Zarówno rezerwacja, jak i odwołanie wizyty z voucheru odbywa się na zasadach ogólnych,
określonych w §5 Regulaminu.
5. Voucher ważny jest 3 miesiące od daty zakupu.
6. Voucher nie podlega wymianie na gotówkę.
7. Voucher nie łączy się z innymi promocjami/ bonami.
§9
Przepisy porządkowe
1. Na terenie Gabinetu istnieje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych
oraz bycia pod ich wpływem, a także zażywania środków odurzających.
2. Pacjenci przebywający na terenie Gabinetu zobowiązani są do poszanowania mienia będącego jego
własnością oraz należącego do innych Pacjentów, jak również do zachowania czystości.
3. Za zniszczenie mienia, o którym mowa w ust. 2, Pacjenci ponoszą pełną odpowiedzialność finansową.
4. W Gabinecie nie świadczy się usług seksualnych. Jakiekolwiek próby namawiania do nich skutkują
przerwaniem zabiegu oraz pobraniem od Pacjenta opłaty w wysokości 100% jego wartości.
§10
Postanowienia końcowe
1. Każdy Pacjent zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem (co oświadcza na piśmie)
i przestrzegania jego zasad.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu
Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
3. Good Health – gabinet fizjoterapeutyczny zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu.
4. Niewyrażenie zgody na postanowienia Regulaminu jest równoznaczne z brakiem możliwości
korzystania z usług Gabinetu.
5. Wszelkie skargi/wnioski Pacjent może składać na piśmie na adres korespondencyjny:
Good Health – gabinet fizjoterapeutyczny
ul. Krakowska 20A
43-356 Kobiernice
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres magdalenamigon95@gmail.com
Wszystkie skargi/ wnioski rozpatrywane są w terminie 30 dni roboczych od dnia ich wpływu.
§11
Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe Pacjenta przetwarzane są na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
2. Obowiązek informacyjny – art. 13 RODO przekazywany jest Pacjentowi podczas pierwszej wizyty
jako odrębny dokument.